Idag e en ny da! =)

Idag startade ja mitt nya liv.. o detta me en glass på stranden.. bra där!! haha..
Mitt nya liv innebär att ja ska bli av me mitt sockerberoende.. som alltid dyker upp nä ja befinner miih på denna öj!

Poker ikväll.. lr?? ja ha juh int riktigt bestämt miih om ja ska va me denna gång.. förlorar juh bahra!! men niu hajjar ja juh vaffo de andra vill att ja ska va me.. hehe.. de e mina pengar ni vill åt;)
neeh.. men ja funderade faktiskt på att ta tag i mitt nya liv och ut o springa ik=) wiiee wiiee!! de hade vart najs!! men orka springa niu.. niu e de juh varmt som dödens!! naahj.. få no vänta några timmar!!

Igår va ja o klappa min sööyta lilla misse.. som man skulle kunna säga e på kollo niu under sommaren.. =)

hej svej sålänge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0