de senaste..

Fredagen spenderades liksom torsdagen på Toftabeach me grabbarna.. de blidde till o med lit bada för min del=) o de va skönt tänka siih.. om JA tycker de.. då måste de vart varmt!! ;) o niu ha man fått en sån dära lagom bränna.. wiiee!! antagligen bah ja som ser de.. men hur som ja e nöjd.. ja lyckades juh att INTE bränna miih!!=)

Toftabeach

Sedan spelade ja tennis första gången i mitt liv.. hehe.. lr spelade o spelade.. ja försökte träffa bollen=) skoj var de ivartfall! =) tack för god match Klintan!

På lördan va de dop för min söyta lilla brorsdotter



dopbarnet hälsar på släkten=)
men verkar mer intresserad av o se på kyrkofönstren


De va int lätt att få två kusiner att ställa upp på bild samtidigt, hur ska de gå nä de blir tre?? ;)

Sedan dess ha man legat däckad i sängen me nåe influensa-liknande o int mått nåe vidare bra.. men niu börjar man återhämta siih.. o få tibax hoppet om livet=) skööönt!

Ti Maria: Jag saknade min favvokusin på dopet hörrediu;) dax o komma hem kanske?? men ja antar att diu kommer hem lagom till den tredje lilla kusinen dyker upp=)

kram o kärlek på er

Kommentarer
Postat av: Maria

Tjaa!! Saknade er med! Det är helt galet vad mycket skoj man missar när man inte är på ön under en hel sommar. Som tur är så är inte landet uppåner så dumt det heller. Var Ida duktig? Skrek hon högt och fint? :o)

Hoppas verkligen jag hinner hem i tid till att hälsa nya lillkusinen välkommen! När kommer hon? Själv är jag beräknad till 1 okt ungefär. :o)

KRAM!

2008-08-05 @ 18:54:52
URL: http://mariainchina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0